Nysgerrig på mennesker, kommunikation og livet
Gennem hele mit liv har jeg været drevet af en nysgerrighed på mennesker.
Hvad får os til at handle?
Hvad holder os tilbage?
Hvorfor vælger nogle at gå nye veje, mens andre bliver på de velkendte stier?
Og hvad kan vi lære af hinandens erfaringer, historier og livsvalg?
Den nysgerrighed har ført mig mange forskellige steder hen.
Jeg har arbejdet med kommunikation, markedsføring, ledelse, teambuilding, coaching og mentaltræning. Jeg har været udsendt med Læger uden Grænser, drevet mit eget lokale medie, skrevet en bog og talt med hundredvis af mennesker om deres liv, drømme, valg og erfaringer.
I dag arbejder jeg professionelt med kommunikation, storytelling og markedsføring. Jeg interesserer mig for, hvordan mennesker tænker, hvad der skaber relationer, og hvordan gode historier kan skabe opmærksomhed, engagement og fællesskab.
Den samme nysgerrighed er drivkraften bag både G:talks og Køge.tv & podcast.
I min podcast G:talks taler jeg med mennesker fra hele landet om deres liv, erfaringer, valg og de drømme, de har valgt at forfølge.
Gennem Køge.tv & podcast fortæller jeg historier fra mit lokalområde. Her møder jeg mennesker, virksomheder, foreninger og organisationer, som på hver deres måde er med til at skabe liv, fællesskab og udvikling.
Fælles for begge medier er ønsket om at forstå mennesker og dele de historier, der kan inspirere, skabe refleksion eller blot give et indblik i andre menneskers liv og perspektiver.
Jeg er også forfatter til bogen UDLEV DRØMMEN, som udspringer af min fascination af, hvorfor nogle mennesker handler på deres drømme, mens andre bliver stående på sidelinjen. Bogen bygger på erfaringer, refleksioner, samtaler og en mangeårig interesse for menneskelig adfærd, motivation og udvikling.
Men i virkeligheden handler det hele om det samme.
Mennesker.
Deres historier.
Deres valg.
Deres udfordringer.
Deres drømme.
Og det, der gør dem til dem, de er.
Jeg tror ikke på, at livet handler om at være perfekt.
Jeg tror på nysgerrighed.
På at blive ved med at lære.
På at stille spørgsmål.
På at være åben for nye perspektiver.
Og på at vi ofte lærer lige så meget af hinandens historier, som vi gør af bøger og teorier.
Det er den røde tråd i alt, hvad jeg laver.































___serialized1.jpg?etag=%225bf8c-69720cc4%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=413,311&quality=85)




















.jpg?etag=%226a67a-600fb996%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=449,299&quality=85)








